She's nobodys angel

Ursäkta den dåliga uppdateringen jämt, men jag har ett liv.

Lov är underbara, det är allt jag har att säga.

<3333333333333


Julen är över för det här året

Hade en underbar jul!!! Orkar inte skriva om det här men jag är absolut 100% nöjd! =D

Nu börjar jag smida lite planer till nyår, gonna be awsome!  Laaater.

Dan före dopparedan

Det är julafton imorn och jag har faktiskt en såndär härlig julkänsla i magen! =) Julen är ju verkligen en av de mysigaste dagarna på året, det tycker iaf jag!

Fast jag är litelite ledsen ändå, dumma simon kommer vara borta typ i ett år... okej inte i ett år men alldeles för länge.
Jag får väl klänga på mina vänner sålänge. Haha.

GOD JUL!!!! <3<3<3
 



21 december

Jag var hos tandläkaren idag, jag tycker inte särskilt mycket om att gå dit... Men jag hade tur, inga hål! Jag hade seriöst fått panik om dom hade varit tvungana att borra... Ingen spruta i min mun tack :(

3 dagar kvar till jul! =) <3


Det finns så mycket att älska

Igår var det avslutningoch det var faktiskt ganska mysigt att sitta där i kyrkan och lyssna på (falsk)sång. Sen åkte jag hem till Sandra och hade det väldigt mysigt, nu är årets första snökrig avklarat dessutom!

Ikväll ska jag och mitt lilla gäng antagligen hem till Albin, så himla länge sen vi sågs! Så det ska bli skitkul =)

Nu börjar jag faktiskt få riktiga julkänslor, snön gör verkligen julen!

Pusss



Cobba och Albin, no homo.


Sista skoldagen check!

Nu är det bara kyrkan imorn kvar, sen är det looooov åhhh jag är så glad! =D

Idag hade jag matteprov, mattelektion och sen åkte vi till Gubbängen oh kollade på en pjäs. Pretty good I must say. Haha.

Och fastän alla människor inte är fullt normala och fastän jag kan bli väldigt irriterad och lite småsur på vissa, så förstör inte det min finfina julstämning! Man ska inte klaga på snöstormen för nu har vi ju äntligen fått snö till jul! Hoppas det liggar kvar till nyår =)

I think you're crazy, just like me.

Bild från landet, puss

16 december

Mindre än en månad tills jag fyller 18 woho!

Skola som vanligt idag, har hänt absolut ingeting speciellt. Men vanliga dagar är ju mysiga dom med.
Har matteprov imorn dock, mindre mysigt. Jag gillar verkligen inte matte. Alls. Men ska väl iaf satsa på ett g! haha.  

Jag håller ut, sista skoldagen imorn, sen är jag fri i typ tre veckor, can't wait!

Ja de var väl allt jag hade att berätta idag. Puss

Enough is enough

Jag är så jävla irriterad just nu. Idiot.

Lucia 2009

Den här helgen har varit så lång och mysig!
I fredags gick jag och min syster på en julkonsert, två stora körer som sjöng väldigväldigt fint. Jag fick faktiskt lite julstämmning där i filadelfiakyrkan. =)  Efter det åkte jag hem till Simon och sov över där. Stannade där under dagen och tittade på "Tomten är far till alla barnen" (ester du är så söt!) och myste till typ fem då jag var tvungen att åka hem. Sen fick jag skynda mig innan jag skulle hem till Jacquii för en tjejkväll, vi gjorde tacos, pratade och skrattade massa. Sov över där, mötte upp mina systrar idag för att handla julklappar.

Och nu sitter jag hemma (känns som jag inte varit hemma på en vecka typ, haha skumt) och måste faktiskt plugga. Vem lägger läxor och prov sista veckan??!  Me angry.

Ja där var min lilla update. Hihi. Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna medans jag läser om vår språkhistoria. Om nu någon kan lyckas med det... puss

Du får ingenting utav det

Stannde ett tag i skolan med Olivia och Max, sen gick vi och spelade lite laserdoom där Max jobbar. Måste säga att jag var rätt så duktig, lyckades faktiskt träffa några gånger haha!

Nu har jag ätit middag och borde egentligen plugga lite. Får se om jag orkar med det...

Nu har jag faktiskt inget kul att skriva, vilken otur. Ni får väl höra något kul en annan dag. Pöss


old pic på mig och Olivia!


Onsdag

Ganska konstig dag idag fastän ingeting peiellt egentligen har hänt. Hade små tvåor som kom till vår kola och kollade på våra barnpjäser, men jag tror inte barnen gillade mig eftersom jag var en elak häxa. Dom lipade tom! =(   haha nej men det var riktigt roligt faktiskt, barn är så söööta.

Psykologiprovet gick sådär, men jag orkar inte bry mig så mycket. Jag märker att jag bryr mig mindre och mindre om alla betyg nu, inte så bra kanske, tror det här jullovet behövs.

Så för att sammanatta dagen; häxa, skratt, barn, lunch, vatten, vatten på golvet, mera skratt, kramar,hållt på och dö för onsdagen är alldeles för lång, skrattat ännu mer, köpt lösgodis i en skitskum låda istället för vanlig påse, skrattat ihjäl mig när olivias loka sprutade ner hela allt, pratat alldeles för mycket, pratat alldeles för lite och skrattat lite mer.

En vanlig dag i min söta estet-klass.

Förresten så hade jag och min pojkvän 1 månads dag igår hiihi =) <3

The man

Kalle kamel har alldeles för många pucklar!

Fredag

Det är aldrig kul med feber, men nu har jag ändå mått dåligt i två veckor så antar att det var bra att det äntligen bröt ut. För när jag blir frisk sen borde jag ju bli helt frisk liksom, istället för att må halvbra hela tiden.

Har spenderat dagarna i sängen och framför tv:n, det känns verkligen som jag inte har något liv alls. Jag längtar uuuuttt. Och känner mig stressad eftersom jag missat massa i skolan och inte hunnit göra någonting när jag leget hemma, för jag har varit helt utslagen. Känt mig död. Eller döende iaf.

Jag tror jag börjar bli bättre nu, men kommer nog ta det lugnt i helgen. Vill inte bli sjukare.

Puss

Hej

Jag har feber.

1 December

Blä. Så känner jag just nu. Bläbläblä.

Mår inte bra, vet inte vad det är för fel på mig. Och har varit irriterad hela dagen.
Jag vill inte ens skriva här just nu så vet inte varför jag gör det.

Bara så ni vet kanske.

RSS 2.0