Katja Kaj och Bente Bent!

Ahhhhhhhhh börjar få panik över våran föreställing nu! Replikerna sitter inte riktigt och det är mycket att memorera, måste sätta det nu!

Annars är det ganska bra, inte allt för mycket i skolan längre. Börjar försöka planera ordentligt för sommaren och inser att jag kommer få min lön först i augusti. That sucks.

Nu ska jag nog lära mig mina repliker så att det bara är att köra imorn!  Puss


Look what you did to me

I fredags fyllde Johannes 18 år, så vi var ett gäng hos honom som grillade och förade! Lite senare på kvällen drog vi ut till ett ställe på Gamla Stan, kommer inte ihåg vad det hette...

Åkte hem ganska tidigt men vaknade ändå sent i lördags...Tvingade upp mig själv och lyckades städa lite i mitt rum, det behövdes verkligen! =)   Sen åkte jag hem till Simon och sov över hos honom. Stackaren hade fått en spark ansiktet av misstag när han körde fotboll, så han var lite svullen och blodig här och där =(

Nu är jag hemma igen och ska nog läsa lite svenska som är till imorgon. Jag fryser! Varför?!


Johannes för ungefär två år sen, i skäääärgården haha =)
Anyway, vi hörs senare, puss!

Tokig

Vissa dagar är man bara så himla irriterad. Nu är iaf historiaprovet avklarat, men måste skriva en uppsats till imoron nu. Och sen en skrivuppift i engelska. Och sen läsa svenska. Och sen en bok.  Hej, sommarlov snart eller? Nej vi har tydligen några fler dagar att ta tillvara på.

Imorgon är jag i stort sätt ledig, det är ju något bra åtminstone.  Puss

On the fields of gold

Prov idag, gick väl sådär... Alldeles för många sidor och alldeles för mycket fakta. Imorgon ska vi ha andra delen med essäfrågor och förhoppningsvis går det lite bättre. Annars då? Jo jag letar efter mitt liv, någon som har sett det?  Blir deprimerad av att bara läsaläsaläsa.... Men vill göra bra ifrån mig på de här sista grejerna nu så får klara mig utan mitt liv till slutet av veckan typ.

Underbart jävla väder också.
Optimisten är på topp. 

Vi hörs om jag överlever

Söndag

Jättemysig helg! Efter grönan dro vi till Tanto och hälsade på några av Simons kompisar innan vi åkte hem till honom. Åt frukost ute i solen på balkonen, alltid härligt ;)  Sen åkte jag in till stan och mötte upp Louise och Robin. Vi köpte glass och tog en promenad i stan och satte oss vid vattnet.

Ida ska vi fira min pappa som fyllde år i veckan, så innan han och mamma kommer hem från landet måste jag ha pluggat klart!  Har historiaprov i veckan och en stor uppsats. =(

Hörs senare!


19 maj

Åhhh det är så härligt väder att jag blir alldeles glad! :D

Sov hos Simon inatt och åt pannkakor till frukost hihi =)  Sen hade vi teater och våran pjäs kommer nog bli grym ;)  Efter historian åkte jag hem, satt på balkongen och försökte få en bränna i typ en timme, sen gick jag in och läste lite, duktig som jag är!

Ska på Grönan på fredag också, Simons mamma bjöd med mig gullig som hon är. Na-ha-ajs! Maja och Olivia skrämde upp mig lite i skolan bara, så jag hoppas jag vågar åka alla dom där läskiga grejerna ändå, man måste ju passa på!

Undrar om man kan ha shorts imorn utan att frysa? Eller tror ni det blir regn? Det var en riktigt bra fråga det.


Eftersom jag är så gulli bjuder jag på den här bilden, ett år sen nästan exakt! Hade en brun ton i håret då hihihih

Sommarvärme

Det var en helt underbar dag igår! Blev helt chockad när jag kände hur varmt det var när jag gick ut! Jag, Louise och Camilla åkte iaf till stan och shoppade. Jag försökte att inte slösa för mkt pengar, men köpte strumpbyxor och lite underkläder ;)
Sen satte vi oss på en uteservering och drack öl och rosevin, hur himla mysigt somhelst! Satt säkert där i flera timmar innan vi bestämde oss för att äta middag i kungshallarna :)

Sen åkte jag och Louise hem till oss. Vi funderade ett tag på att möta upp några av Louises kompisar på Mosebacke där dom var, men vi bestämde oss för att ha lite filmmys ist. 

Idag är det panik över att jag har fått alldeles för lite gjort och spenderat alldeles för mycket pengar... Men en ganska härlig långhelg för det mesta. Puss


Skitdag

tack för min syster<3

Studentskiva

Var på studenskiva igår med Olivia och Amanda! Det var på Chaplins och massa trevligt folk såklart ;)
Vi dansade massa, snackade med härliga människor, träffade på Kissie (assåå shit abooo jag är så jävla cool! hahah), ja men festade helt enkelt!  Sen blev det fyllekäk på donken. Träffade på Bastian när vi väntade på bussen (som aldrig kom, vi glömde bort att det var helgdag allihop) och så åkte vi hem med tuben. Fick vänta i en halvtimme, inte kul! Tur att jag hade sällskap iaf =)  
Traskade hem vid halv fem (eller var det halv sex haha?) och det var helt sjukt ljust ute! Som på dagen!

Idag mår jag som förtjänat efter bara nåra timmars sömn. Pussen!

Tisdaaaaaaaaaa

Jag har verkligen jättemycket plugg nu. Märkte det när jag skrev upp allt på ett papper. Jag börjar panika lite smått.

Jag tycker inte om när skolan gör såhär. Buhu. Nu ska jag lägga mig och gråta.

Tur att jag har lite att se fram emot!

Amen nice

Igår firade jag och Simon 6 månader och var hemma hos honom och svullade, jag trodde att jag skulle behöva rulla hem, seriöst!

Och idag har jag varit i stan och shoppat med Louise, köpte ett par klackar och en snygg kofta ;)
Funderar på vilken klänning jag ska ha på studentskivan på ondsag.. Dress to impress tema :)

Intressant inlägg höhö
Puss på er!


Just another friday

Idag är der fredag, igen! Helt otroligt om man frågar mig ;)
Egentligen är det så att Micke försöker släpa med mig till idol imorn, men jag tror inte att jag är så sugen haha. Jag tummade däremot på det så jag känner mig lite skyldig... Aja!

Nationella i Engelska B idag, gick väl ganska bra iaf, men kände att jag kunde gjort så mycket bättre ifrån mig! Nu är det i vilket fall avklarat och bara nationella i matte b kvar. (HJÄLP).

En August skickade sms till mig idag för att tala om att han hade sitt gamla nummer igen. Det tyckte jag var intressant eftersom jag inte känner någon August. Men alltid bra med nummer antar jag, så TACK August för att du berättade det för mig!

Nu ska vi se vad som händer ikväll, pehaps I'll shake some booty ;)


Syster är alltid lika kul att festa med!
Pussen!

Bror fyller år!

GRATTIS ROBIN MIN FINA BROR!!!! :D


4 maj

Idag är jag ledig eftersom ettorna har nationella och alla salar är tydligen uppbokade fram till eftermiddagen. Vilken otur!

Tänka iaf försöka bli av med lite skolarbeten idag!

Nu plingar mobilen här så måste dra, tjaaaooo

Pics

Lite foton från 75-årsfesten!


syster och jag. Man skulle ha huvudbonad, vi hade inga hattar så körde på blommor i håret ;)


en killes solbrillor och jag. Han hade matchat dom med en skotsk hatt med rött hår. Fräsigt!


i bussen på vägen dit. Charmigt jag vet (det röda är lite utsmetat läppstift hehe)

Och här fyllde jag 18, det är från januari ;)




Jag och Tina




Valborg

Igår var det valborg! Såg ingen brasa, men åkte med Simon till Tanto där vi träffade massa av hans kompisar. Det var jättetrevligt, synd att det var så dåligt väder bara!

Idag skulle jag ha träffat Ulrika men vi bestämde att ses imorn istället. Stackaren går på kryckor nu så jag ska åka till henne och pigga upp henne! Är ju inte så himla kul att behöva ligga hemma hela helgen! 

Jag är så himla trött och seg idag så jag ska nog ta det lugnt ikväll. Kan faktiskt behövas. Puss!


jag och Ulrika, jag hade brunthår då hihi =)

Det här var i sjuan eller åttan tror jag, de flesta fotorna som finns på oss är i stil med den här ;)


RSS 2.0