Tjolahopp

Tjo bre vet att min uppdatering har varit sämst yaao.
Just nu chillar jag lite hemma len, har lite plugg abooo jag vet!
Imorn ska jag iaf möta mina hoomies vi ska äga sönder biografen jag svääär!
Bror fan du vet att jag finns här!

Nu ska jag dra iväg och cutta din mamma. Laaater


(tänk vad skumt om jag snackade sådär hahaha)


Måndag


på väg till skolan från moderna museumet. =)

Freeeedag

Riktigt lugna dagar nu precis innan lovet, brukar vara så när vi har temadagar tycker jag. Vår föreställning gick väl ganska bra =)

Ikväll ska jag booooooort, ska försöka skriva under lovet litegrann... Men nu är det ÄNTLIGEN HÖSTLOV! =D

puss<3


Något nytt på gång

Vi har visat upp våra dialoger för de små ettorna i måndags, och imornkväll är det en liten föreställning för de som vill komma. Vilket innebär att det kommer komma några föräldrar och möjligtsvis syskon. =)
En ynka 20-lapp kommer det kosta, vilket kommer gå till välgörenhet... För vår klass då alltså. Vi vill ha hjälp att starta en klasskassa! Jag vet att alla hoppas på en utlandsresa i trean, däremot tror jag inte att det är så troligt.. Men man ska aldrig ge upp hoppet! Vi tjänar ju iaf ihop lite slantar genom att göra något vi verkligen gillar. =)
(plus, att de som kommer får se mig som crackhora typ!!!! De måste ju vara värt att komma för?!?!?)
Ska försöka ta nån bild imorn så ni får se....

Jag känner mig otroligt trött för tillfället, börjar nästan tro att jag kommer bli sjuk... Men de är ju bara bra, eftersom jag ska spela sjuk! (eller ja, en hora döende i syfilis, men... liksom, sak samma)

Före, relativt normal.


Efter. kan tänka mig att jag ser ut ungefär såhär. Charmigt, va?


Varning: om ni klickar på bilderna så att de blir stora kan ja inte garantera att ni inte kommer bli lite ledsna och skrämda...
Laaaater. <3

Lördag

Vaknade halv två idag. Inte av mig själv, Louise väckte mig =). Man kan säga att jag var lite trött.

Eftersom jag suger på att skriva i den här bloggen så ska jag ge er en fin bild.


jag och ullis innan sommarlovet tror jag... Otroligt vacker. Har liksom lyckats fånga vårat innersta!<3


Mahahaha

Bara en lite fråga. När slutade frisörsalonger ta hål i öronen? För jag, Lina och Mimi sprang omkring som galningar igår till säkert minst 20 salonger på kungsholmen, och nästan ingen tog hål! Och de fåtal som faktiskt tog hål, tog inte där uppe där jag vill ha!
Så går jag in i en salong här i hagsätra. Dom tar hål , även där uppe! Men nej, då kommer de inte få in pistolen förren nästa vecka!
 Vad har hänt?!?!?

Och igår var jag duktig nog att kasta mitt eget örhänge i papperskorgen. Sen stod jag där ett tag och försökte minnas vad jag hade kastat. Min reaktion efter kanske 10 sekunder blev: OHHHHH  NEEEEEEEJ!
Sen letade jag upp det. =)

Annars har vi spelat in några alldeles meningslösa men roliga videos idag. Det är så härligt att skratta.

Ska se om jag kan hitta ett ställe att ta hål på imorn, fast jag måste erkänna att det känns som jag kommer misslyckas.

Måndag segdag

Ibland kan jag bli lite fundersam när folk säger: "va?! varör har du inte berättat de här för mig tidigare?"

För visst, jag är inte en sån person som går och berättar allt om mitt privatliv för alla, inte kanske lika öppen när det kommer till lite mer personliga saker. Men faktiskt. Det enda man behöver göra är att fråga.
Om man vill veta något, är intresserad av något, då frågar man.

Ville bara klargöra det.


För övrigt! Jag har nu bestämt att ta två till hål i öronen (kommer ha fem då) snarats möjligt. Ska ha en peiring där uppe i ena örat oh en halvvägs upp på det andra. Tror nog att jag kommer ta ett öra i taget så jag kan sova på en sida av huvudet utan att det gör ont iaf =)

Och sen: När jag och Karro har fyllt 18 så ska vi gå tillsammans och peirca oss. Hon i tungan, jag i naveln. Känns bra att ha en tre-månaders-plan!

Puss hej!

satsa lite

ska försöka skriva mer... efter helgen. puss


scrubs

hell yeah =)

Im burning

Jag måste stolt erkänna att jag inte bryr mig längre. Om så mycket. Och nej, inte om såna där viktiga saker, Självklart bryr jag mig om sådant man verkligen borde bry sig om! Jag hoppas ni förstår vad jag menar. Ett enkelt exempel att hänga med på;
Jag bryr mig inte om någon tar en extremt hemsk bild och lägger upp på facebook (oftast skrattar jag bara och tänker " så himla typiskt mig, kan inte le som en normal person utan måste skämta till det"). Lite så kan jag tycka om det mesta. Varför ska allt vara så allvarligt hela tiden? Varör kan det inte bara vara roligt och harmlöst. En ful bild mer eller mindre, vad gör det för skillnad? Även om hela världen skulle se bilden och tänka att jag är helt dum i huvudet. Jag vet ju att jag inte är det. Alla bryr sig för mycket om vad andra tycker. Och det är så himla tråkigt.

Man ska väl göra som man själv vill, som man själv känner och tycka det man själv tycker. Och det gör jag. Allt blir så otroligt mycket enklare.
Och so what om någon inte gillar dig, inte tycker du är snäll/snygg/rolig osv. Huvudsaken är att du är nöjd med dig själv. Jag märker iaf att jag är mycket gladare nu och mycket mer öppen än vad jag var för några år sen.

Självklart gör jag fortarande misstag, självklart sitter jag ibland och funderar på vad jag borde gjort istället. Jag bryr mig om sådant som är värt att bry sig om.

Men jag tar chanser också. Chanser jag aldrig hade vågat ta om jag inte hade slutat bry mig.
            
Inte särskilt snygg bild kanske, men de blev många skratt.
Jag försöker se ut som John i klassen.


blä

blä

Söndag

Idag måste jag plugga ihjäl mig. Inte kul. Inte roligt alls, faktiskt.


Ungefär såhär glad är jag.
Bild tagen av Louise till hennes fotoprojekt i gymnasiet, så kanske är den två år gammal, eller tre. =)
Det är iaf jag som skriker så vackert.

Success will be the best revenge

Förutom smärta i magen så har det gått ganska bra idag. Fick vg- på matteprovet, typ det bästa resultatet jag har fått inom matte någonsin =) 

Nu ska jag försöka må bättre. Laaaater.
    Tada, ulrika-helt rätt =)


RSS 2.0