Hetta

Midsommar var underbart, precis så som jag ville ha det! Var på landet med min familj och vi firade utomhus med massa grannar. Det var fint väder också, otroligt! Åkte hem i söndags och hade då hunnit sola och bada och bara njuta av lovet.

I måndags arbetade jag min första dag på Subway! Det gick bättre än förväntat, men det är en hel del som jag måste lära mig...

Idag har jag varit och solat och badat med Camilla i Farsta, supermysigt!  Ikväll ska jag kanske till Tanto med mina systrar och deras koooompisar.

Vilken bra update!  Pussss 

Skön sommardag

Idag gick jag upp typ nio (!) för att jag skulle in till stan med Ulrika. Riktigt jobbigt att ta sig upp ur sängen, sov hos älsklingen och vi hade lagt oss rätt sent dessutom. Kom upp iaf, sen möttes jag och Ulle upp strax efter tio och gick in på Ving. Verkar som att vi har hittat vår resa nu, och det är inte dit vi tänkte från början, utan till Alanya i Turkiet. Riktigt fint och bra läge! ;)

Efter det satte vi oss på ett fik för Ulrika var tvungen att äta lunch innan hon skulle jobba och själv hade inte hunnit äta frukost. Sen hörde jag av mig till Simon, så kom han hem till mig och vi solade utanför min balkong haha. Sjuuuuuuuuukt varmt, varför blåser det aldrig när man lägger sig ner?

Imorn ska jag kanske gå och bada och sen åker jag och familjen till landet för att fira midsommar♥




Ännu en dag i veckan vem håller koll?

Jaha, i lördags då, gick ut och klubbade med Olivia och John, vi förade på Nivå och sen drog vi till Honey Honey! Det var niiiice. Kanske dyker upp några bilder sen om Olivia lägger upp från sin mobil ;)

Har varit hes och hostat ett tag nu, och varit täppt i näsan. Skulle vanligtvis gissa att det är pollen, men nu känns det mer som en förkylning. Riktigt irriterande iaf, att gå runt och känna sig sjuk i veckor.

Idag börjar vi med något nytt här hemma, alla i familjen ska välja och laga mat en gång i veckan var! Det är för att vi vill ha lite variation på maträtterna, det blir så lätt samma saker annars. Plus att mamma och pappa slipper stå vid spisen haha. Jag tycker faktiskt det är roligt att laga mat, men jag är inte så värst bra på det däremot... Är ganska klumpig när det kommer till sånt där, men får väl göra mitt bästa! Förhoppningsvis blir jag lite bättre med tiden, hur ska det annars gå när jag flyttar haha...

Imorn ska jag och Ullebulle iaf mötas upp för att gå runt på lite resebyråer. Lääääängtar tills vi åker!

Puss


Jag saknar att rita! Gjorde alltid det förut men hinner aldrig med det längre... Här är iaf från min favoritfilm, Pride and Predjustice. Keira Knightley! Gjorde lite ändringar på henne dock heheheheh.... hehehehe...hehehhe. Okej ska sluta.


Alltså.... ja

Det är lördag nu...

Vad faaaaaaaan.

Aa men hej.
vi hörs

Sooooooooooooool

Har varit med Simon, Uddsten och Max på flatenbadet idag, vi kan ju hoppas att man har fått lite färg!

Nu ska jag äta och sen ringa Ulrika!! Vi hörs senare, pussen!

Någon dag i veckan, vem fan har koll? =)

Hämtat mitt pass idag, jag ser ut som en potatis (jag vet så himla charmigt)! Sen gick jag och Robin och kollade lite i affärer bara. Sen har jag nästan bara suttit framför datorn och letat resor! Vi kommer åka i år men är fortfarande lite osäkra på vart vi vill åka. Nu är jag alldeles trött i ögonen och sängen lockar....

Sen vill man ju gärna dra ut på klubben med några snart men vi får ju se hur långt pengarna räcker nu när jag verkligen måste spara... haha!


haha från i julas, jag är ju nästan läskigt seg på att ladda in bilder till datorn!

Puss

Måndag och sommarlov

Idag när jag vaknade mådde jag inte så bra... Men det är iaf lite bättre nu! Huvudet gör fortfarande ont men hoppas verkligen jag slipper bli mer förkyld...

Mötte upp Ulrika i stan för att kolla runt på olika resebyråer! Vi har "preliminärbokat" en resa till Greklad och en ö som heter Skiathos! Vi är inte helt säkra på om vi ska köpa den än, men det kliar ju i fingrarna... Vi vill verkligen åka utomlands tillsammans i sommar! =D

Sen kom jag hem med en bikiniöverdel och ett par sköna, enkla shorts också... Woopise. Jag som lovade mig själv att inte köpa något mer!


Pusss

Nu har vi alla sommarlov

Hejhejehejejehehjejehejehjej


Jag har med Simon och lite andra killkompisar+ Sandra i fredags ända borta i solna på fest. Det var väl ganska trevligt kan jag säga!  Sen sov jag hos min lilla pojkvän och var där hela dagen, kom hem sliten och sov bort den här dagen med! Men nu så ska Ullebulle och jag äntligen ses! YEEEJJJ!!! Dela min lycka :D

Blöhö nu är det sommarlov och jag gör vad fan jag vill =)  awesome!



Jag snodde bilden från Linneas blogg hihihi!!

Senare kommer bilder från i torsdags :)


Snusk

Igår var det avslutning! Jag har sommarlov och är en väldigt väldigt glad flicka =)

På kvällen drog vi till rålis med klassen/skolan och firade! Simon och folk från hans klass kom också dit sen så nu har typ alla träffat min pojkvän :D  Hade det jättetrevligt! Tyckte bara synd om Maja som fick sy sitt knä :(
Idag mår man som man förtjänar också =)

Ikväll ska jag hem till Viktor och vi får väl se vad som händer där, vi får väl se....


Jag och Camilla i januari hihih =)  pyss!

Imorn gäller det

Imorgon går jag och min klass, och massa andra tvåor runt om i Sverige, ut tvåan på gymnasiumet! Så galet, det har gått så himla snabbt och jag förstår inte riktigt hur fort det faktiskt har gått!  Men glad är jag, otroligt glad, nu är det bara ett år kvar och sen har jag en massa planer som SKA ske! Och att ta studenten, hur underbart kommer inte det bli?! Jag längtar verkligen.

Tänk vad mycket som kan hända på ett år ändå... Bara från ettan till nu, det har skett enorma förändringar med nästan alla i min klass inklusive mig själv. Jag tror de flesta har förändrats, eller åtminstonde deras liv lite, och antagligen har vi mognat en hel del också, eller inte hehe.... Äsch ;)

Vi hoppas på sol imorgon till skolavslutningen! =)


en vanlig dag där jag bor!


Vissa bilder är från i vintras, laddade upp dom nu. Jag måste vara segast i världen på att ladda upp haha!
Iaf, brosan och jag


solen ligger på i mitt rum, och min persien går itne att dra upp buhu =( haha

PYSSSSSSSSSSSS

Häst!

Skön helg, var ensam hemma men hade sällskap av Simon i stort sätt hela helgen. Jag vågar inte sova ensam här hemma heller hehe, det spökar...

Snabb update; fredags kom Simon hit och sov över, vi vaknade, åt våfflor till frukost och bara latade oss. Sen på kvällen åkte jag hem till Max och grillade med Simon och hans kompisar, senare kom Maja i min klass förbi också. Efter det åkte jag och Simon hem till mig igen och sov här =)  Det var trevligt där men jag upptäckte att jag hade en massa myggbett sen som kliar nu =(  Inte lika kul!

På söndagen mötte jag upp Camilla och vi gick och solade på några klippor i Farsta, väldigt mysigt! Åt jordgubbar och chips, jag måste nog ha gått upp några kilon efter den här svullo-helgen!

Idag var jag hemma från skolan för jag är förkyld och mår inte så bra. Läste utminstonde ut den där jävla boken som har stressat upp mig i typ en månad haha!

Pysss


4 juni!

Idag kändes det ganska så onödigt att gå till skolan och börja kl. åtta.. Vi hade engelska och tittade bara på film, hade gympa och sen fixade vi utsparkspresenterna till treorna, kan inte avslöja vad det är ;) På måndag är deras utspark och min klass håller i det hela kan man väl säga!

Har mått konstigt idag, haft huvudvärk och ont i halsen, vilket ledde till att jag blev trött och irriterad haha =)  Lite bättre nu iaf!  Ikväll ska vi kanske grilla eller hitta någon fest verkar det som, men vi får se vart det bär! 

Har fått reda på massa betyg idag och jag kan faktiskt inte vara annat än jättenöjd! You go girl!

Oj, glömde nästan bort, igår hade vi två föreställningar med våra enaktare! Det gick jättebra och min klass är ju bara för underbar ibland. Om ni inte var där missade ni definitivt något! Det var det sista vi gjorde i tvåan, och ahhhhhhhhhhhhhhhhhh om ett år tar vi studenten! GALET!

puss!

RSS 2.0