womanizer

mitt tredje inlägg för dagen *stolt* :D

Har haft en skrivlust idag, för omväxlings skull! Så då kommer allt på en gång istället för... ja hur det nu brukar vara...

Jag längtar verkligen till våren! Alltså, verkligen längtar.
Vill bara slänga bort min dumma,tjocka jacka,mina klumpiga skor och extrema halsduk.
(Jag är lika varmklädd som en
eskimåhårlöskattutanvännersomkanvärmadenimittenavdenkyligastedelenavvintern på antarktis på eftersom jag jämt fryser) =)  Skulle vilja kunna stå utomhus utan att skaka av kyla, skulle vilja kunna gå till tunnelbanan utan att halka 40 gånger, kunna röra mig utomhus utan att bli blind av all snö/regn som piskar sönder mitt ansikte. Jag är optimist.

Men nu ska vi itne vara griniga. Det är ju helg. Och jag har en massa Britney låtar i huvudet. Och kvällen är ung.

Packar ihop

Nej inge mer plugg den här dagen orkas med. Det får fixa sig själv, som vanligt...

Min syster kanske kommer förbi idag, innan hon drar vidare. Roligt tycker jag. Jag ska antingen på en fest eller vara hemma ikväll. Hemmakvällar är underskattade när man är så förkyld som jag har blivit. Får se hur taggad jag är framåt kvällen...

Vill lägga in bilder! Kollade nyss igenom bloggen lite, och det är ju mycket roligare att läsa när man har bilder! Så nu ska jag leta upp något till er!

Be right back.

--------------------------------------------------
sådär ja! Jag och syster min =)

                 Fina va? ;) 

Jag funtar på en peircing till förresten! ( har tre i öronen än så länge) vart får ni veta senare, om jag genomför de =)

puss

underbara lördagar

Vaknade elva. Låg kvar ett tag i min varma, sköna säng. Äntligen, lördag igen! Underbara lördagar. Njöt av tanken på saker man kunde hitta på.
Kabom.
Jag kom på att jag måste plugga. Där blev den dagen förstörd liksom.

Det är nämligen så att vi ska ha svenska redovisning på måndag, spanska redovisning på torsdag och lite annat smått o gott. Så svenskan måste göras idag, eftersom mi madre fyller år imorn. Och jag har inte varit duktig och gjort det i tid som man borde.

Inte nog med det, det finns ju ingen jädra information som jag behöver! Och vi har bara fått arbeta med skiten på en lektion. Jag blir så frustrerad.

Shit. Jag kom just på att en bok som jag inte ens har börjat läsa ska vara utläst på tisdag.... Varför fortsätter jag glömma den hela tiden?

snap pose

MÅSTE        FIXA         DESIGNEN.

så länge får den här duga :)


toooorsdag

Imorn äre fredag o då börjar helgen! Jag har redan börjat fira. Imorn är det skola till tolv, sen ska jag möta upp tjejorna och shoppa järnet.

puss

Fix you

Jag vet vad det är nu. Jag är en fixare. Jag fixar saker. Måste fixa saker. Och nej, inte på ett läskigt beroende-sätt som typ Monica i Vänner. Utan mer något av en människofixare. Jag tror att jag kan förändra allt. Jag tror att jag kan göra allting bra.

Det låter så bra, men det är ju inte verkligheten. Vad gör man när det finns saker som man inte kan fixa?

Hemmadag

Jag hade rätt igår.

 Nu väntar maten. Puss&hej


slut på helgen

Så var det söndag igen. Ont i ryggen (?) Kommer behöva gå upp flera timmar tidigare för gubbar ska komma hit och installera nått skit. Är inte tillräckligt trött för att sova heller, kommer inte vara det förens säkert framåt två.  Usch, den här måndagen kommer inte bli bra, känner på mig det redan nu.

lite läskigt

Det är fredag igen och jag är på topphumör! :D Som vanligt planerar jag nästan aldrig något, utan tar det samma dag som de kommer, så planerna för helgen kan jag inte ge er!  men idag var det iaf skola, och sedan mötte jga upp Karro i stan för lite shopping! Kom hem (efter sju, lång shopping..?! ) med ett par jeans, en t-shirt- en väst och ett par skor rikare! Nu har jag ont i benen för hela dagen har jag stått och gått... Life is hard.

Tänkte vara snäll och ge er två bilder från spelningen i onsdags! :) Nu blev ni allt glada va?! I give you, Mersi Bowcos:

         Tyvärr syns inte trummisen som också var bra! Hon kunde använa trumpinnarna hon ;)


Jusste, fick lite nyheter idag om något för ett tag sen. Jag hade ingen aning om det, och jag vet inte riktigt vad jag tycker..Lite läskigt nästan. Men jag kunde inget annat än skratta åt det =P Sånt e livet, man vet inte alltid allt!


puss


nu skulle vår sitta fint

Igår var jag alltså på spelning då med Karro, mötte upp våra systrar och alla deras kompisar och drog dit. Dom var riktigt bra, första gången jag hörde dem igår :)  De var en tävling, och vi röstade självklart på Mersi Bowcos, så vi får väl se om dom tar sig vidare!

Väl hemma var jag så trött eftersom jag hade sovit så dåligt på natten... Jag har det faktiskt väldigt jobbigt ibland med sömnen :/   Men jag fick iaf i mig en semla innan jag la mig för den kvällen :)

Så idag då, ingen teater idag p.g.a. något som jag inte minns.  =P Efter sista lektionen skulle vi till kungsan för att åka skridskor med skolan, men de skippade jag för jag hade så otroligt ont i foten (?). Så jag följde med dit och stod där och gjorde absolut ingenting ett tag, sen sa gympaläraren att jag skulle vänta till 15.10, då de andra skulle ha en liten föreställning... Hur lockande det än lät och hur gulliga alla än såg ut på isen så orkade jag inte stå och frysa röven av mig så länge, så jag drog hem.

Imorn är det ingen vanlig skoldag, vi ska bara kolla på estet-treornas projektarbeten. Lär bli kul! (fastän vi slutar 2 timmar senare än vanligt :(  )

Nu ska jag äta innan dom blir galna för jag aldrig kommer. Puss


cualquier persona que cuida intentar

Hola!  Jag är helt uppe i spanskan nu eftersom jag måste göra alla läxor idag....De vill säga: spanska-översättning, spanska uppsats+ engelska-läxa på typ 100 sidor. Oh shit. En bokjävel att läsa ut också. Det kom jag på nu. Kanske är bra attt uppdatera då och då..... Jaja, måste göra allt idag eftersom jag ska på spelning imorn med Karro. Ska bli roligtroligt! :D

Nu orkar inte jag skriva mer för idag, känner helt enkelt inte för det!

Muchos besos.

Nice

Sex and the city har börjat gå varje vardag från första avsnittet. Det tycker jag är trevligt =)


GRATTIS

Min livskamrat, min Karolina. Grattis på 17-årsdagen! I 17 år har vi fyllt år tillsammans, i 17 år har du funnits där varje gång jag har behövt någon, i 17 år så har det varit du och jag.  Du vet hur mycket du betyder så det behöver jag inte skriva här =) 
 
Men jag älskar dig, och jag hoppas du får en lika underbar dag som du förtjänar! <3<3<3

                              

Första bilden är från 23 december 2008 om jga inte minns fel, sen är det oss två genom åren, här var våran fota-oss-med-webbkameran-hemma-hos-karro-period! Remember?  =) Enjoy

Förkylning på g?

Helgen var ganska så mysig, firade mig och Karro i fredags, fick kinderägg av Tommy och Morgan! Tyckte det var väldigt gulligt, deras förklaring var att det var det enda dom hittade som var inslaget ;) haha. Såg Yes man också, väldigt bra! Att jag älskar Jim Carrey gjorde den bara ännu bättre =)
Igår var vi hos Albin, blev en chill-kväll (iaf för de flesta av oss...  :) ) 

Idag ska jag bara vara hemma och försöka vakna till. Klockan är redan 15.40 och jag är lika trött nu som igår runt 02.00. Kanske håller jag också på att bli sjuk. Prosit till mig som nös nyss...  Har en del jobbigt plugg att fixa också. Skulle gärna kolla Austin Power som går just nu på fyran, men så blir det nog inte. Härlig film dock. Hahah. 

Skönt också att saker och ting håller på och fixa sig av sig självt. Även om det inte blir precis som man vill eller hade tänkt sig, så orkar man bara inte vara långsint. Jag orkar bara inte bry mig. Det blir som det blir, no hard feelings. Men skulle inte tacka nej till en liten förklaring däremot. Vi får se vad framtiden bringar. 
 
Yeah baby yeah. Gotta love'em
puss 

celebrate

Hade en så bra födelsedag som man kan ha! :)   Och alla är så otroligt gulliga som skrivit till mig, TACK! =)
Kolla bara in Karros blogg, min livskamrat! www.clueless.webblogg.se  Jag råkade posta en kommentar två gånger där, men vad gör väl det.... =P  Det är hennes tur att fylla år på söndag, så idag ska vi fira med gänget+crosskillarna+fredrik :D tror jag det blir! Härligt härligt. I like the celebrating days.

Nu kan jag ju inte sitta här och finurla, så jag ska gå o pilla på mina presenter! (bl.a. en ny mobil! :D)

ha en bra fredagskväll! Puss


Today is the day of all the days

Dagen är kommen. Jag är längre ingen trött och sliten 16-åring, utan istället en utmattad men glad 17-åring! Vilken förändring, visste inte att man kunde åldras så mycket på en dag? Nämen seriously nu, only one year till total frihet! ( ehm.. nästan iaf) =)


Har varit en superbra dag än så länge, TACK FÖR ALLA SMS!  :D Fick födelsedagssången två gånger i skolan, och Erik var hur gullig som helst och köpte en skumraket till mig!  Kan ju inte sluta garva åt det namnet... skumraket. Bra kreativitet där ;)

Om nån timme eller så, så ska jag äta middag, efter det blir det presenter! Inte samma pirr direkt som när man var liten, men man tackar väl aldrig nej till lite extra saker? Trevlig tradition de där, tycker jag.

Glad som jag är ska jag sluta skriva och njuta av min 17-årsdag. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!

 Wunderbart!
puss

Keeping your love locked down

Nu, efter ett antal veckor, har jag laddat in julochalladagarefterdet-bilder. Men eftersom det känns lite pasé, så ska jag nog inte lägga upp några... eller kanske bara ett litet antal. Hmm... Ja vi får se hur det blir i slutet av inlägget! Tror dock inte att så många är intresserade av att se våran julgran eller släktbilder? Inte nu iaf.

Menmen, föreställningen igår var bra, duktiga (ganska kända) skådisar som var så mycket bättre än de på filmen vi hade sett dagen innan. Erik och Olivia hävdade att de hade träffat och skakat hand (?) med Björn Gustavsson, som tydligen också ville se "Allt om min mamma". Stackars Karro, hon önskar nog att hon hade fått varit där och kramat om honom. =)
Sen hade Maja(tror jag) suttit brevis Josef Fares, så det fullkomligt susade runt en massa kändisar där, fastän jag inte lyckades se en enda.... Jag satt ändå på andra raden, så jag fick iaf se skådespelarna på scenen från nära håll, trots att en kvinna med gigantiskt hår satt framför och täckte hela mitten av scenen för min syn.

Den resterande biten av min sista dag som 16-åring ska spenderas i badkaret och framför TV:n. Så pigg är jag idag ;)



  Okej så ni får en bild av släktens tomte och gran. Vackert. Och jag är lika snäll som tomten och bjuder på en bild på mig från morgonen på juldagen! I min nya härliga morgonrock. Ursäkta morgontröttheten, hade praktiskt taget precis gått upp ur sängen...

puss

sista dagen som 16!

jag fyller år imorgon! :D   Det är inte varje dag man blir 17, så glöm inte att gratta mig! =P
( och helst på rätt dag *säger inga namn*)   haha =)

puss

Då var det tisadag igen

När man går upp tidigt och inte allt går så bra som man vill, kan man ibland bli lite irriterad. Därför bjuder jag på en lista på dessa saker. Enjoy!

Saker som är irriterande:

  • När man kommer till skolan i tid, på morgonen. Så kommer inte läraren som man ska ha i två lektioner i rad med en lunch emellan!!! Jag menar, hur svårt kan det vara att tala om det innan? Eller åtminstonde skaffa en vikarie som faktiskt kommer! Detta skapar irritation för resten av veckan.
  • När spärrarna vid tunnelbanan bara vägrar låta ens kort att fungera, utan det ska pipa en miljon gånger tills man byter spärr för att lyckas ta sig igenom. Dessutom händer detta oftas när man har bråttom eller bara allmänt på Fridhemsplan.
  • När man är ute och går någonstans, kan vara varsomhelst, med håret utsläppt och det blåser. Det får håret att klibba sig fast i ansiktet så att man inte ser någonting och håret är en stor härlig tova när man kommer in. Lovely.
  • När man står på perrongen, så dyker det upp en främling och pratar på engelska och frågar om t-banan går förbi (oftast) T-centralen eller Gullmarsplan. Hur svårt kan det vara att läsa på skyltarna, jag menar, det står ju faktiskt alltid "via T-centralen/gullmarsplan". Det är exakt likadant på engelska!!!!!
  • När man sitter på t-banan, och det kommer någon och sätter sig brevid, men inte bara det, utan den sätter sig praktiskt taget PÅ en. Det finns ingen anledning till att den ska sitta så nära inpå med armarna längs med sidorna så att den helt enkelt mosar in mig emot väggen som en ihopklämd tomat. I need my space people!!!
  • När folk sätter sin väska emellan mig och sig själv. Om jag har min väska i knät för andra ska få plats finns det väl ingen anledning till att mosa ner sin jätteväska emellan?! Jag kanske inte vill ha ett armstöd!
  • När man efter en massa lektioner kommer till matsalen lika hungrig som en varg, så står det på skylten: Idag serveras kyckling med kanelcurry-sås och bönor. 
  • När folk klagar på en massa onödigt skit som ingen ändå orkar läsa igenom.

Nu ska jag äta och sen iväg på föreställning på Statsteatern. Puss


redan trött?

Trött och sliten efter... ja ingenting egentligen. Kanske bara behöver sova ordentligt, gör ju nästan aldrig det. Antingen sover jag bara några timmar, eller alldeles för många. Svårt de där med sömnen. What to do, what to do.

Hade tänkt bjuda på bilder från igår, men Ulrika var kameramannen( kvinnan) och hon har ännu inte skickat bilderna till mig!  Ulls, om du ser det här, maila mig dom =)

Nu ska jag se på film och sen ska jag sooooova. Eller åtminstonde försöka.

puss


söndag

Slutet av veckan är tillbaka yttligare en gång, för att orsaka ångest inför morgondagen som består av tidig uppgång(nåja, jag har ju faktiskt lite sovmorgon) och en massa lektioner fram till kvart i fem( !!! ) för att sedan äntligen få komma hem och lägga sig under täcket och bli varm. 
Men jag ska inte klaga.

Ni ska få en liten update! =)  I lördags så spelade gänget&jag (haha) bowling på heron, vilket var riktigt kul! Förutom den otroliga värmen därinne (vill dom att alla ska smälta ihop till små pölar på golvet?) Jag fick en fjärdeplats!!!! =D  av sex....
Trots det så tycker jag att det var väl kämpat från min sida, jag kom ju iaf inte sist och det är väl alltid något!
Efter att Emil och de andra käkat lite från Emil's tallrik med mat så drog vi vidare till Johannes och tog det bara lugnt. Mysig lördagskväll =)

Idag så kom min bror in och väckte mig (ja, jag hade bett honom göra det) på ett läskigt sätt... Han tryckte bara sitt finger mot min arm, typ i ett slags tempo. Jag vågade inte titta först ( mardrömmar?) och när jag väl gör det så sitter han på golvet och tittar rakt på mig. Jag blev självklart rädd. Hursomhelst, jag orkade inte gå upp halv tio, så jag sov vidare i en timme innan jag tvingade upp migsjälv. Sen kom Ulrika förbi och vi satt och snackade ändå tills hon skulle iväg och träna. Det är ganska roligt, vi har verkligen alltid något att prata om.

Nu ska jag spela Little Big Planet med min bror och syster. Ny favorit såhär på söndagskvällarna.

puss

alltid lika underbart

Det gick bra igår på föreställningen, fastän jag höll på och dö av nervositet innan eftersom jag tyckte att min grupps pjäs inte var så bra, och jag kunde inte alla dansstegen riktigt än....

Men publiken verkade tycka den var bra iaf, och förutom att jag glömde några steg här och var så tror jag inte att jag lyckades förstöra något! ;)  De sa sen att det såg bra ut, så det kanske bara var jag själv som tänkte på småfelen? Man kan ju alltid hoppas =)

Tycker faktiskt det är bra att våran skola fixar sånt här. I hur många andra skolor får man ägna två dagar åt att skapa en slags pjäs? Inte många. De vill ha samarbeta och att vi ungdomar ska lära känna fler än våra klasskompisar och umgås med olika årskurser. Tror att det kan funka lite åtminstonde =)

Hur som helst, det är helg och det är underbart.  Jag ska njuta av varje sekund. Man lever ju bara en gång, right?

puss


La primera dia

Korrekt spanska? Jag är osäker... Anyway, vi är inte här för att diskutera mina spanska-skills.

Första skoldagen idag då! Jag vaknade vid 7.45, och hur jobbigt det än var att gå upp, så tänkte jag att: ja men det är ju bara första skoldagen, vi kan ju inte börja jobba på en gång...
Jag är en optisimist ( i de flesta lägen...) och tänkte att vi kanske skulle sluta efter en timme eller så, tänkte att om vi har tur så är det bara ett upprop och lite prat. När jag gick av t-banan och mötte upp Sandra så kom jag på att vi inte gick i lågstadiet längre. That sucks.

Hur långsamt jag än försökte ta dom sista stegen närmare skolan så kunde inget stoppa mig från att komma fram. Gick in i aulan, lärarna hade en liten show( suprised anyone?). Vi skulle ha två temadagar! =D  Det visste vi redan innan, men inte om vad. Så nu kom det fram att vi skulle jobba med ettor och tvåor från teater,musikal,dans och bild. Vi skulle skapa en liten show vi med! Så nu har vi påbörjat våran, den är klar men behöver finslipas... Imorn gäller det, dö eller överleva framför en stooor del av skolan. Eftersom vi ska vara skolbarn så är nu mitt enda problem att leta upp en stor (helst rosa) ryggsäck att lalla runt i. Resten av the kids-chlothes kan jag nog fixa ihop ganska enkelt.


Jag berättar imorn om hur det gick, om jag inte hinner dö av skam innan dess såklart...


puss


herreguuu va roligt

nämen titta vem som har hittat tillbaka till bloggen och tangetbordet. En förskyld, trött och villabsolutintebörjaskolanimorgon tjej på, om bara en vecka, sjutton år!  Mycket information på en mening, de gäller att vara fyndig! Jag förstår att ni alla måste ha saknat mig något otroligt sen igår natt, men nu är jag här igen, jag skyndade mig så gott jag kunde!   Önskar att jag hade något riktigt mumsigt ( de är ett så konstigt ord, var ju bara tvungen att klämma in det! ) att berätta för er. Men tyvärr, jag har inget att fresta er med, antingen för ointressant, eller sådant som inte bör nämnas här... Så är det med det!

Förstår mig inte på snön. Varför ska den komma nu, när man måste gå upp mitt i natten för att gå till skolan i den iskalla kylan och frysa ballarna av sig? Men när det är jul och alla saknar snön, då passar det inte sig att komma. Snön borde inte få ha en fri vilja! Inte nog med att man måste ha en gaffeltruck med sig om man vill ta sig fram på vägen, utan det ska vara is också! Bara så att man inte ska kunna undvika att ramla och slå halft ihjäl sig medans folk runtomkring dör av skratt. Gud vad jag älskar det.
 I den här ska jag ta mig till skolan. Diggar tanterna. Men tyvärr, nöden har ingen lag så jag måste skotta bort er med.

Nu ska jag sätta på mig termosbyxor, mössa,vantar,stor jacka och raggsockor medans jag väntar in våren. Det är nämligen ingen värme här inne i min underbara lägenhet som har joinat upp sig med snön för att döda mig. Men vi får väl se vem som vinner!

May the force be with me.


hit me with your best shot

Christoooffer säger:

varför inte leva o va snäll?



Håller med. Om de ändå vore så enkelt.


Ingenting är heligt


iskallt

Hade det bra igår, jag och Ulrika åkte till Christoffer där vi hade lite filmkväll. Senare kommer Emil,Johannes,Misha, och Fredrik förbi. Satt och pratade ett tag sen drog vi vidare till donken, killarna var hungriga som vanligt. =)  Efter det så gick vi hem till Johannes och spelade bl.a. Call of Duty, det enda x-box spelet jag kan! Självklart vann jag över alla jag spelade emot, till deras förtvivlan. Ingen vill väl förlora mot en tjej? ;)   Ta det inte så hårt grabbar, nästa gång kanske ni iaf har en chans =P

Det här var bara början på ett väldigt onödigt inlägg märker jag nu. Men man kan ju inte alltid vara på topp.

Har tänkt på att man faktiskt ofta, tror sig veta det flesta om andra, eller åtminstonde att man tror man vet hur den andra tänker och reagerar på saker.  Kanske inte är så konstigt när man känner någon väldigt bra, men man ska väl inte ta det för givet för det? Så blir man förvånad sen, när det inte är så som man tror. Folk förvånar en alltid.

Med det sagt så ska jag inte skriva mer. Hej då.


de är söndag

Sitter och nynnar på "Ingen vill veta vart du köpt din tröja". Den har dykt upp i mitt huvud då och då sen nyår.. Tror att vi lyssnade på den hos Emil. Bra låt de där. Lite väl sorglig. Men bra. =)

Kunde inte somna igår, så har det varit dom närmsta nätterna. Tror att jag helt och hållet har sabbat min sömnrytm! Går upp mitt på dagen, lägger mig långt in på natten... Måste förbättras inom en snar framtid om jag vill överleva den första skolveckan! Sen måste jag plugga matte också, eftersom vi har prov i början av terminen. Jag minns ingenting, verkligen ingenting av det vi har gjort hittills. Finns det någon där ute som är bra på matte och villig att hjälpa en förlorad själ?   
Nej, trodde väl inte det.

Jaja, depptiden äro nu över. Ikväll ska jag till Cribba, det är talktime och movietime som gäller tror jag! Blir så när man knappt ses.

Till dig, jag finns ju här om du känner att du vill reda ut saker.
 hello fjortis bild! Nej men har sett att det blivit mindre bilder här på bloggen, så måste ju bjuda på något! ;)

puss

saknar dig med

Oh vad jag är irriterad just nu. Min mobil är helt fucked-up!  Stänger av sig själv och raderar 140 om inte mer, sms! Varför funkar aldrig mina mobiltelefoner? Dom har typ gaddat ihop sig allihopa för att hata mig.

Usch.

don't tell me cause it hurts

Då var det andra dagen på det nya året och än så länge har jag inte åstakommit mer än rensning av min garderob. Välbehövligt, men kanske inte det som jag helst gör på lediga dagar. Men vad ska man göra, när man vaknar vid ett och inte orkar pallra sig ur sängen? =)  Fick iaf ihop fyra stora påsar, fulla med fula kläder som jag aldrig någonsin sätter på mig! Vad gjorde dom i min garderob liksom, bara undrar. Har ingen aning om hur dom kom dit, måste ha varit sinnesförrvirrad vid det läget.

Imorgon kommer jag åtminstonde vara social, kusinerna kommer hit! Dom kan prata dom, men det är bara bra enligt mig, bättre än att sitta med någon som inte kan säga ett ord utan att rodna.

Nej nu ska jag ta och skicka ett litet sms till min underbara vän, ha en bra kväll!
  jag i höstas, med håret nyligen brunfärgat =) varsågoda!


puss

2009

Klockan är kvart över tolv och jag har lyckats hålla mig vaken än så länge! Men måste erkänna att jag har svårt att hålla ögonen öppna, och fingrarna glider segt över tangentbordet.

Det har kommit en turnado i mitt rum. Den har kastat alla mina saker på olika ställen, ställen där de inte ska vara. Nu ser man knappt golvet, och sängen är helt uppriven. Det är så typiskt att det alltid händer mig. Att tornados kommer in och river ner allt i mitt rum alltså. Men dom är väl så, bryr sig inte så mycket om vem som måste städa upp allt. Det är jag som måste det nämligen. Alla julklappar ligger också spritt i rummet. Undrar vad tomten skulle tycka om det! 

Ja som ni kanske förstår. Mina planer för imorgon består av sömn och städning. Låter lockande? 


Jag hatar tornados.

Nytt år, nya chanser

Igår var det nyårsafton för er som inte visste det!   Blev en lyckad kväll!  Först var vi hos Emil ett tag, innan vi drog vidare till Misha där det var fest och fullt med trevligt folk! =)  Runt två så drog vi tillbaka till Emil och bestämde oss för att vi skulle sova där. När klockan var fem och fortfarande ingen sov så bestämde jag mig för att vara vaken tills det var dags att dra hemåt. Åkte hem vid åtta och sov till tre idag... Helt slut. Kommer antagligen sova minst lika länge inatt. Jobbigt de där med sömnen. 
Har tyvärr inga fina bilder att visa er, kanske är lika bra det. Vi får väl se om det dyker upp några trots min vilja på Facebook. Om jag inte minns fel så var det någon som klickade ett foto på mig och Christoffer när vi precis hade kommit till Misha. Kan inte ha varit vackert. 

Nu är jag trött som en gurka och orkar absolut inte dra ut ikväll. Jag behöver min säng! 

puss

RSS 2.0