Höst

Köpt ett par härliga höstskor nu, som passar perfekt om man ska vara lite finare också ;)
Vet inte vad jag ska göra ikväll... Sntingen blir det utgång med systrar och ett gäng kompisar, eller hemmafest hos Frasse, eller bara en lugn hemmakväll... Fast med dom andra två altrenativen känns det lite segt att sitta hemma.

Ska äta middag nu iaf och försöka bestämma mig! Puss


Fredag och studiedag!

Är ledig idag efetrsom vi har studiedag! Tänkte åkta in till stan och kolla på höstskor, men funderar på att åka imorn istället med Louise ;)

Skönt med en extradag ledigt! Nu ska jag njuta av den så hörs vi en annan gång, yeees

måndag

Fredag -tjejkväll hemma hos härliga Madde!
Lördag -bröllop (Simons kusins pappa)
Söndag -vaknade hos Simon, knallade hem och röstade

Nu ska jag göra klart min engelska-läxa och förbereda lite inför imorn.
Laaaaaaaaaaaater :)

Smäck


gammal mobilbild ;)

Helg!

Igår var planen att gå till Gröna Lund och kolla på Hoffmaestro, men shiiiit vad mycket folk det var! Vi kom dit lite väl sent också kanske, då var entren redan stängd och massor av människor stod utanför. Det var liksom lång kö till färjan för att ta båten över till grönan. Helt galet! Vi satte oss i en taxi och drog till Medis istället, satte oss på WC bar en stund och drog vidare till Koh Phangan, jättemysigt ställe! :)
(Vi tänkte egentligen gå till Bonden först, men dom hade stängt p.g.a. stambyte och vi tyckte att vi hade väldig otur den här kvällen, men det vände ju sen) Träffade lite skumma typer, och ja...vad kan man säga om dom egentligen.

Härlig och otroligt konstig kväll!

Idag ska vi ut ett stort gäng, får se vart vi hamnar! Pössen

Måndag

Jag kanske borde uppdatera här lite oftare? Men om jag ska vara ärlig så glöms bloggen lätt bort, jag har en massa annat för mig anar jag! Har iaf klippt av en bit av mitt hår idag (hos frisören, ja) och trots att det inte är en så stor skillnad känns mitt huvud lite lättare :)

RSS 2.0