Olycksdrabbad?

Jag var hos skolsyster idag. (Btw, varför är alla skolsystrar alltid så korta?)
Eftersom jag är fucked up som vanligt så är mitt knä mitt nya problem. Det är stort och svullet och skolsyster tror att jag har överansträngt det. Då undrar jag bara: hur gick det till? Jag är inte direkt den som rör på mig mest. Jag är snarare den som rör på sig minst. Och det får mig att undra; var det när jag lyfte benet för att gå upp för trappan knät bestämde sig för att det fick nog? Eller var det kanske när jag drog upp benet i soffan som det inte pallade längre? Eller var det kanske så att det var alldeles för ansträngande när jag satte mig ner på tunnelbanan?

Jag har ingen aning. Men jag är nog inte gjord för att röra mig allt för mycket. Är nog bäst om jag bara sitter helt still. Innan knäskadan så bröt jag ju faktiskt min tå. Hur man nu kan lyckas med det.

Jag får iaf inte vara med på orienteringen imorn. Vilken otur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0