En vanlig måndag

Hade en jättebra helg, var med Simon i fredags, sov där och i lördags gick jag ut med mina fina tjejer! Vi drog till Laroy där vi träffade massa trevliga människor och dansade bort kvällen. =)
I söndags var jag bara hemma (det behövdes, var så himla trött) fastän jag egentligen skulle åka till stan. Mamma fyller år idag så jag var ute i lite sista sekunden... men fixade den sista presenten idag istället ;)

GRATTIS världens finaste mamma! <3

Skolan idag då såklart, vi har en liten plan till vårt projekarbete nu! Hoppas det funkar bara...

Nu ska jag slå in lite paket innan vi ska äta massa god glass med maränger, banan och chokladsås!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0