Fettisdagen

Mina korta tisdagar i skolan är så sköna! =D  Jag, Olivia och Lina gick och satte oss på ett fik efter sista lektionen, för det är ju faktiskt fettisdagen och då MÅSTE man äta semlor! Så är det bara.
Undrar faktiskt hur det är tänkt att man ska äta semlor? För jag menar, det är ju praktiskt taget omöjligt att inte få grädde i hela ansiktet? Och dom är alldeles för stora för att man ska kunna ta en tugga igenom alla "lager". Intressant. Den som skapade semlor kanske gjorde dom sådär stora för att man inte ska kunna äta dom? Som en slags god gärning mot mänskligheten så att vi ska undvika att gå upp 30kg på en dag? Fast då kanske det iofs hade varit smartare att inte skapa semlor överhuvudtaget(?) 
Jaja,nu ska jag inte sitta och filosofera här, jag lyckades iaf på något sätt få i mig hela semlan utan att se ut som jultomten när jag var klar! Ganska duktigt ändå, det gick inte lika bra för Olivia ;)

Hann shoppa lite också, kom hem en tröja och ett par leggins rikare. Det är hål i mina leggins. Jag vet inte varför. Precis på rumpan, inte så charmigt.
Så jag tänkte att det är bäst att köpa ett par nya innan någon anmäler mig för sexuella trakasserier. 



Dagen efter min födelsedag, PAKET! =D
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0