I bet you smell good when you wake up

Att spela amman ur Shakespearse's Romeo och Juila är inte så lätt som man kan hoppas. Egentligen inte så svårt heller. Det är bara det, att de flesta ser framför sig en stor kvinna, som är stark och med en mäktig röst. Inte så likt mig right? Den enda likheten emellan oss är väl egentligen att vi båda pratar ganska mycket när det kanske inte passar och att vi är ganska glada personer. Men jag gillar utmaningar så jag får väl helt enkelt göra mitt bästa! Men monologer är oftast ganska krångliga, man behöver lite tid att fånga känslan i texten.

Sen jag kom hem har jag läst historia, pluggat på monologen och ska göra matte nu. Har lite panik över matten alltså. Andragradsekvationer är inte riktigt min grej.
 Ja men alltså "hej jag har ett roligt liv, jag älskar att bli panikslagen över att jag inte hinner med någonting annat än att plugga!"

Blä. Här är en fin bild från igår som jag snodde från Linas blogg (det är alltid hon som fotar, alltså är det alltid hennes bilder jag snor!). Semlor. Mums.

 

OTROLIGT CHARMIGA OM MAN FRÅGAR MIG!  skämt åsido...

Kommentarer
Postat av: claudia

ser gott ut :)



har frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga :)

skriv din bloggs namn, så kan du få länkning.

2010-02-21 @ 18:00:22
URL: http://claudiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0