It's true, life will smile for you

Jag har ont i halsen =(  Det börjar alltid såhär, med lite hosta, sen börjar jag bli torr i halsen och tills sist gör det ont och jag blir lika hes som en kedjerökare.  WHHHYYYYYYYYYYYYYY?!?  Blir riktigt irriterad, jag var ALDRIG sjuk förut och nu blir jag det hela tiden... Jaja, jag kanske borde ta dom där vitamintabletterna som Simon alltid pratar om haha =)

Kort skoldag, förlorade nästan ett öga tack vare John, annars har det inte hänt så mycket. Har inte bestämt mig vad jag ska klä ut mig till för superhjälte till på fredag bara.... Något förslag? Var inte så rädda för att kommentera för jag vet att ni läser bloggen ;)  

räknas sailor moon? Hmm...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0