Tisdag

Jag stannade hemma idag! Inte ens nån ide att försöka kände jag, när jag ändå bara har två lektioner. Den ena var dessutom inställd fick jag veta i efterhand, så jag är glad att jag sket i det!

Har skrivit essän som skulle in på torsdag idag, så lite produktiv har jag allt varit ;)  Klockan är ju inte särsklit mycket än, så ska väl försöka hitta på något mer vettigt att göra som inte kräver att jag måste åka någonstans med SL.

Kankse borde städa lite? Mitt rum är kaos som vanligt, det blir lätt så när det är litet, brukar jag skylla på. Det skulle ju faktiskt vara ganska trevligt att se möblerna i rummet, och inte beöva leta sig fram till sängen... Hmm.. Städa får det nog bli!




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0