You can't handle me

Solen skiner och det känns som om våren inte är alltför långt bort! Jag har blivit helt tokig, typ räknar ner dagarna framåt april då det brukar vara lite varmare. Jag tycker det är jättemysigt med snö och så under december, runt jul och nyår. Men nu vill jag inte ha mer kyla! Jag vill kunna gå ut utan min jättestora jacka och tjocka halsduk!

Idag har jag varit riktigt duktig. Jag skulle öppna en dörr (ni vet en sån där dörr med två dörrar, haha ja jag hörde hur det där lät, iaf, sån med två dörrar där man går in genom den ena och ut genom den andra, fattar ni? Bra!) Men jag fick inte upp den. Stod och drog i båda dörrarna hur länge som helt och började få lite smått panik. Jag visste att det satt folk en bit bakom mig som antagligen satt och skrattade (det hade iaf jag gjort) men den gick verkligen inte att öppna!!!!   Tillslut hittar jag en knapp på väggen som man kan trycka på så att dörren öppnar sigsjälv. Det blev min räddning. Dagens pinsammast-avklarat!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0