I wish I could fly

Igår fyllde både min syster 25 år och min pojkvän 18! Så typiskt att dom ska fylla år på samma dag....
Åkte iaf med Camilla först till en uteservering på en båt nära Fridhemsplan, ett helt gäng med folk var där för att fira henne ;)  Jag drog därifrån ganska tidigt och mötte upp Simon och de andra killarna.
Vi hade det skitnice, men tyvärr blev min mobil antagligen stulen (jag kan ha tappat den också, men mer troligt att den blev stulen) så nu har jag inga nummer =(  Och alla mina sms, mina bilder och videos... Suck..

Jobbade idag, var sjukt sliten men det är bara att kämpa på ;)

Nu ska jag käka lite chips och lägga mig tidigt ikväll, annars kommer jag inte orka jobba hela dagen imorn också...


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0